Heineken Silver bevezetés HoReCa promóció

Így hoztuk meg a Z generációt kedvét, hogy kipróbálják az új Heineken Silvert

KreativitásKreativitás close
MárkaélményMárkaélmény close

Ügyfél

Heineken

Szolgáltatások

kreatív koncepció

produkció

design

BTL

Év

2022


Háttér

A kutatásokból kiderült, hogy a Z generációs fiatalok egyre kevésbé fogyasztanak hagyományos, lager típusú söröket.

Na, de akkor mit szeretnek? Hát a kevésbé keserű, könnyed, kisebb alkoholtartalmú italokat.

Erre válaszul a Heineken 2022 tavaszán bevezette egész Európában a Heineken Silvert, ami lágyabb ízével és csökkentett alkoholtartalmával kielégíthette a fiatal fogyasztók igényeit, így megszerettve velük is az idősebb generációk körében már bizonyított márkát.


Feladatunk

Ügynökségünk felelt a Heineken Silver magyarországi bevezető kampányának HoReCa promóciójáért a koncepció kidolgozásától egészen a teljes megvalósításig.

A feladatunk egy olyan HoReCa hostess promóció megalkotása volt, amivel

  • hatékonyan meg tudjuk szólítani a Z generációt;
  • minél több fogyasztóhoz el tudjuk személyesen is juttatni a Heineken Silver élményt;
  • és megismertetjük velük magát a márkát is.

Koncepció

A Heineken Silver központi bevezető eseményét virtuális térben, a Metaverzumban tartották, virtuális influencerekkel népszerűsítve a terméket. Innen fakadt a mi ötletünk is: alkossuk meg Magyarország első virtuális HoReCa hostess promócióját! Ráadásul azzal a kellemes csavarral, hogy nálunk a fogyasztóknak lehetőségük legyen a valóságban is megkóstolni az új terméket.

Így született meg a Heineken Silver Experience. 

A Heineken Silver Experience egy olyan VR játék lett, amiben a játékosok feladata az volt, hogy egy virtuális térben a feléjük repülő Heineken Silver termékekből minél többet elkapjanak.

Ha sikerült megkaparintaniuk elég virtuális Heineken Silvert, a játékon belül megforgathattak egy virtuális szerencsekereket azonnali VALÓS nyereményekért.

Miket lehetett nyerni? Természetesen magát a terméket, valamint kisebb, újrahasznosított anyagokból készült ajándékokat, ezzel is figyelve a Z generációs fogyasztók a márkákkal szembeni elvárásaira.

Hostesseink és hostjaink ruháit is úgy terveztük meg, hogy minél jobban beleolvadjanak a vendégek közé, így a fogyasztók azt érezhették, hogy a promóciós csapat tagjai is egyek az esemény vendégei közül. Ezzel az ötlettel nem titkolt célunk volt még nyitottabbá tenni a fogyasztókat a promócióban való részvételre.


Extrák

A promóciónak ezeken felül volt egy fotós aktivitás lába is, amiben a vendégek egy vidám szelfit készíthettek egy általuk választott egyedi, virtuális háttér előtt.
Fényképezkedhettek a Bahamákon, egy metropolisz utcáin, vagy akár a VR játék pályájában is. Mindezt úgy, hogy közben egy jéghideg Heineken Silverrel koccintottak a valóságban.

Nincs megállás, a kampány folytatódik!

A Heineken Silver Experience 2022-es sikerén felbuzdulva 2023-ban is folytattuk a promóciót.
2023-ban az awareness fókusz mellett a fogyasztásösztönzés is célunk volt, ezért a nyereményekért való indulást fogyasztáshoz kötöttük.

Szeretnél velünk dolgozni?
Keress minket bátran!