Koncepció
A Heineken Silver központi bevezető eseményét virtuális térben, a Metaverzumban tartották, virtuális influencerekkel népszerűsítve a terméket. Innen fakadt a mi ötletünk is: alkossuk meg Magyarország első virtuális HoReCa hostess promócióját! Ráadásul azzal a kellemes csavarral, hogy nálunk a fogyasztóknak lehetőségük legyen a valóságban is megkóstolni az új terméket.
Így született meg a Heineken Silver Experience.
A Heineken Silver Experience egy olyan VR játék lett, amiben a játékosok feladata az volt, hogy egy virtuális térben a feléjük repülő Heineken Silver termékekből minél többet elkapjanak.
Ha sikerült megkaparintaniuk elég virtuális Heineken Silvert, a játékon belül megforgathattak egy virtuális szerencsekereket azonnali VALÓS nyereményekért.
Miket lehetett nyerni? Természetesen magát a terméket, valamint kisebb, újrahasznosított anyagokból készült ajándékokat, ezzel is figyelve a Z generációs fogyasztók a márkákkal szembeni elvárásaira.
Hostesseink és hostjaink ruháit is úgy terveztük meg, hogy minél jobban beleolvadjanak a vendégek közé, így a fogyasztók azt érezhették, hogy a promóciós csapat tagjai is egyek az esemény vendégei közül. Ezzel az ötlettel nem titkolt célunk volt még nyitottabbá tenni a fogyasztókat a promócióban való részvételre.